of Cadar & Kelambu

Love & Kisses ✿ sha
I'm not gonna buy any cadar coz my Abah already bought one.
And the color adalah ala-ala cream gold.
So terpaksa la hias bilik ikut tema cadar.

hiks.

On the other hand, I can always use the white cadar that my sis have for her wedding.

Korang perasan tak, kebanyakkan benda yang aku beli kena ikut tema barang yang dah sedia ada. Contohnya cam hiasan untuk meja makan beradab sume tu kena ikut tema khemah. Pastu nak hias bilik pengantin kena ikut tema cadar.

Nasib baik la cadar yang my Abah beli tu cantek juger. And the white beddings yang my sis beli kat Aussino tu memang totally awesome. Each cost more than RM400.00 oke. Sangat selesa bertidur-tiduran dalam comforter empuk ^-^

Sebabnya, kalau beli baru pun macam tak berbaloi sebab katil kat my parents house tu king size and kalau beli cadar pengantin, lain kali takleh guna balik sebab katil di umah kami adalah queen size.



And oh ye, I've bought the kelambu yesterday.
Lovely white kelambu from UFO, Angsana.
And the salesman gave me a quite bargainable price!
RM100.00++ only.

Sangat suker ^-^



It is better to have plain white for everything since kita boleh match dengan banyak benda. Contohnya macam pelamin putih, gambar takkan nampak kabur/gelap/tenggelam. Same goes to white beddings. You can match it with all kinds of flowers, all kind of accessories or bilik warna apapun.

No matter what color is your wedding dress, warna putih akan sesuai untuk semuanya.



So, two things settle.
Next plis.

8 comments:

k|ree said...

tak lama je lagi...cepat2...siapkan sume..hehehe...

mama affan said...

ryna suka idea kelambu..sgt romantik..huhu..

sha said...

KIREE :
haa btul tuh. tinggal 29 ari je nih. chaiyoook <-- kat diri sendiri. hiks


FIKARYNA :
that's why. mmg ala2 romantik gitu pakai kelambu ;p

harzharun said...

i found 1 kelambu yg cantik kat kamdar br ni..tp x beriya nak beli sebab rasa cam lambat lagi...tp bila i pergi balik, dah xde...aishhh!!!..hari tu cam banyak jer...

khairulhaya said...

fuh..memang cntik..roy mmg da plan nk beli kelambu ni utk pasang kt bilik pengantin belah lelaki..bilik roy nnt simple je..

hari tu member ade beli kt aussino n ade offer,die dpt arround rm20++..

Anonymous said...

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.

I don't know who you are buut certainly you'regoing too a famos blogger if you are not already ;)
Cheers!

Anonymous said...

This paragraph is in fact a fastidious one it assists
new web people, who are wishing in favor of blogging.

Anonymous said...

I like what you guys are usually up too. This kind of clever work and coverage!
Keep up the terrific works guys I've added you guys to our
blogroll.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review