The Miracle...

Love & Kisses ✿ sha
Alhamdulillah... dah selamat pun ke interview kahwin.
Dah submit form and dah dapat surat kebenaran nikah juger.

hiks.
macam tak caye kan Noha?

...

Noha, Intan, Azeel, 13may are some of the few bloggers who knew about my life story. our love story.

oh my god... WE'RE GETTING MARRIED OK!!!

Despite everything, it is still unbelievable that we can go this far...

And now we're standing face to face
Isn't this world a crazy place
Just when I thought our chance had passed
You go and save the best for last...


As I said before, my life story is a bit more complicated that what u might think.

People didn't just go to my age without any brutal life experience.

and oh my god, what an experience I had!
...

Kadang-kadang, jodoh datang dengan tak disangka-sangka.
Berkawan bertahun-tahun, mengharung onak-duri alam percintaan dari zaman sekolah rendah pun bukan penentu kebahagiaan, kan.

I met Encik Hubby last year.
Di tempat parking opis.
A few days later, we're couple.
...

I couldn't help it oke!
He couldn't help it.
We, he, me has everything that both of us had wish for,
and more...

There are some days when the road seems longer than others, doesn’t it? I get so focused on the light at the end that I think I know the way and stop paying attention. But the sign posts are always there, reminding me which way to go. It’s just that I forget to read them sometimes. And when that happens, the little disappointments throw me for a loop – the big ones I seem to be able to handle better. Seems silly, but that’s just the way I am. So, I try to focus on the positive, keep moving forward, etc, etc. Realizing that today is not the same as yesterday and who knows what tomorrow might bring?

And suddenly, out of nowhere, he came by.
...

Sometimes the snow comes down in June
Sometimes the sun goes 'round the moon
Just when I thought our chance had passed
You go and save the best for last......



12 comments:

Mrs.Qarlista said...

setiap org mesti ada kisah cinta masing-masing kan..ape kata pasnih kite sume buat tag "our love story"??? hehe..mesti best kan *wink*

k|ree said...

betul2..sume ada kisah masing-masing...leh wat contest nie..hehehe..

Anonymous said...

nad.. 1 vote!

noha said...

kakak,
tepat sekali..sy kt sini rsnya setiap kali akak update psl hal kawen rasa macam x percaya lagi..i wish i can be one of the person who attend the ceremony, but i can't..sedih kan?kakak nak hadiah apa dari NZ?nanti saya pos kan.

Wife and Her Daily Notes said...

i pun follow ur blog dr zaman u bertunang dgn org lain dulu...

sob..sob..sob

Haliza Haron said...

awk, interview dia tnyer ape eh?
sy cuak skit la. huhu.. insya allah 28 Dis ni sy nk gi interview plak.

inzarin said...

whoa.. debaran makin kencang. dub dab dub dab. ehehe.. congrats fasha. i doakan moga2 semuanye bejalan lancar seperti yg dirancang. amin! ;)

sha said...

NAD NAZIRA/KIREE/FARATUL :
best jugak kan kalo baca citer cinta orang lain. kekadang rasa nak gelak pun ader. okeh nanti kite ramai2 buat tag nak?


NOHA :
tu la kan noha. ketuk2 kepala pun macam tak percaya ni takdir kita...

hadiah dari NZ? akak nak sebijik rumah kat sana bole? hiks. takpe la akak rasa dah cukup best sbb ada org yg kita boleh share kesah yang tak dpt nak dicerita pd org lain ^-^


AYU :
haah la ayu pun termasuk dlm list ^-^ nanti jgn lupa bg address ye nak pos kad. blog missbelieve tu aktif lagi tak? rasa mcm best jek jumpa kekwn yg tau kesah lama2 kita nih. hiks


HALIZA :
haa dah buat satu entry pun pasal interview kawin tu. bace yer ^-^ and gudluck liza..


INZARIN :
thanks inzarin. eh mana link blog awk nih? sharing2 la ^-^

inzarin said...

fasha.. its me intan kaki mengomel tu la. ehehe.. ;p

sha said...

INZARIN :
lahaiii ader nama samaran plak ni. hiks. sabo je la. dia rupanya yg kat facebook ittew. veri the nakal yeh tak bgtau nih ;p

ctsafa said...

salam, interview nih tuk pe ehh?? semua ade ke?? time mybro kwen, xde pun interview2 nih

sha said...

CTSAFA :

kalo kat jhr ni, nak submit borang kena interview tulu tau. kalo tak, takleh kawin nih ;p
kalo kat certain2 negeri lain mmg takde camtu kot...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review