Happy Birthday dear...

Love & Kisses ✿ sha
And, it's Hubby's birthday.

'aa budak comel suda 26 neh ^-^
...


From morning till night
May your birthday be bright
And nicer than ever before
And as years come and go
May your happiness grow
And your dreams be fulfilled even more...

Happy Birthday love!
my dear, sweet sweet love...



AB Crunch Trainer.
I bought him this from Fitness Concept since he's a borned exercise freak.

An early birthday gift.
ye, sebab tgh sale kan ni.

Tapi cadangnya takmo bagi awal pun.
But since dia dah tau aku belikan tu, besoknya bila kami jumpa, dah siap2 pesan suruh bawak sekali.
hampeh.
padahal 2 minggu awal tuu.

Of course la aku takmo bagi kan.
Aku cakap kat dia, mesti la kena tunggu time besday kan.

Tapi dah agak mesti dia tak sabo.
Siap nak muncung2 tuu.

haha.

So, actuallynya balik dari shopping tu aku dah siap-siap letak barang tu kat umah baru. Then, bila kami singgah umah baru tu, aku terus pegi tengok tv and dia pergi ngemas2 barang sikit.

Tup-tup keluar dari dapur, nampak dari jauh dia dah tersengih-sengih. Dah jumpa la tu.

Gile kelakar.
Macam sangat budak kecik nih.
Comel sungguh dapat mainan baru ^-^

Actually I want to buy him this also sebab dia punya yang sekarang ni dah lama. Tapi tak jadik sebab terfikir, sapekah yang akan memikul benda tu sorang-sorang kuar dari shopping compleks nanti?

Ye, aku juger.


Lelaki yang gile bersukan neh.
Jogging, bola, gym, etc etc <--- everyday oke.

Totally my opposite.
The last time aku berjogging adalah like 3 years ago?
hemm.

Aritu my fren nak pinjam tracksuit.
Bila pikir2 balik, eh aku ada ke seluar tracksuit nih?

oo rupanya ada.
cuma dah berabuk skit.
hiks.
...

Dear, dear love,
If I had one wish,
My wish would be you...
And since I had made that wish,
My wish has come true...


Luv yuh hubby!
Enjoy la your last birthday as a bujangan ye.
*wink wink*

2 comments:

k|ree said...

hahaha...orang lelaki nie..kalau dapat hadiah...terus tersengih macam budak2...hehehe...

sha said...

KIREE :
btul tu kiree. lagi la kalo bagi apa2 brg idaman kalbu diorg tu kan. hiks

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review