of Hantaran & Checklist

Love & Kisses ✿ sha
Semalam dah setel buat 500 doorgifts utk tetamu.
The balance will be settled next week.

ye, balik kampung lagi.

Semalam pun dah hantar barang untuk buat hantaran kat auntie Linda. My theme would be silver-gold and Hubby's would be in black and white.

MINE :
1) Sireh Junjung
2) Cincin
3) Jam Tangan
4) Al Quran
5) Kemeja & Seluar
6) Coklat
7) Cheese Tarts


HUBBY :
1) Maskahwin & Gelang Tangan
2) Sireh Junjung
3) Jam Tangan
4) Telekung
5) Handbag & Purse


Kami banyak combine barang-barang hantaran sebab tak mahu terlalu banyak dulang. Susah nak handle nanti. And the wang tanda of RMxxK has already been given to my Abah so it will not be included in the hantaran.

Exchange of gifts will be done early in the morning waktu nikah pukul 10 tu so better make it simple with no fussy but beautiful, kan.

so, yey!
setel satu benda ^-^

Next week, we're gonna meet up with our offical photographer, Adzrin from TRZphoto. *will elaborate more on this later*

Misi hari ini ialah membuat TQ Tag and Yaasin wording and pergi carik pemborong gula-gula kat Johor Jaya and carik cincin Hubby kat JJ Bukit Indah/Tebrau/CS and finalized baju outdoor kat Angsana and beli barang nak buat TQ Tag and guestbook kat Plentong.

hiks.

macam sempat je aku nak buat semua tu dalam masa satu hari nih.

T_T

2 comments:

fikaryna said...

foku2..sempat tuh..bagus seme dah semakin lancar kan..sket2 tepeleot 2 biasa la..buat jer..

~ thalhazlin ~ said...

fushia,
1. Kedai Aik Seng Trading. Kat taman perling. kira sederet dengan restoran mana lagi. rumah kedai depan taman sutera tuh.

2. try beli kat kilang coklat kat larkin tu. murah jugak.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review