Wedding - VIP Doorgift

Love & Kisses ✿ sha
Ini adalah cerita tentang kawin lagi.
Bukan aku yang nak kawin lagi tapi ini adalah sambungan tentang cerita kawin aritu.
As usual, akan nyambung cerita bila ada orang request. hiks.

Aku ingat la kan sampai ujung taun ni pun kisah kawin aku ni tak abih tau.
Sebab bila mood tu dtg, aku suka menulis dengan panjang lebar.
Pastu cerita satu-satu.
Sebab tu aku rasa memang sampai ke sudah cerita kawin aku ni takkan abih.

oke2 berbalik pada topik.

Hari ini adalah cerita tentang decoration pada VIP doorgift.
Tak la special mana pun tapi sebab aku buat dengan titik peluh sendiri, maka telah jadi sangat special kat hati aku.

Tak menat sangat pun buat benda tu.
Sebabnya last minute baru cadang nak bagi VIP doorgift.
*eh tapi bukan ke benda last minute lagi menat nih?*

Sebab before this, cadangnya nak bagi benda yang sama je kat semua orang.
Pastu Abah aku cakap, 'aa untuk family belah sana Along tak bagi apa-apa ke?

Pastu aku cam, 'ooo.
dan bergegas ke JB untuk membeli bekas English Rose yang cantek kat mana aku tu.

Tak mahal mana pun.
Lagi berbaloi aku rasa daripada beli cawan Kugeeku yang kecik molek tu yang memang sangat kecik ;p

Lepas dah beli, aku biarkan benda tu tersadai kat kampung.
Aku balik ke PG and tak sempat nak mendesign-design.
A few days before the wedding baru terperasan, 'aa nak deco camne box ni eh?

Pastu bukak PC, terpandang design TQ tag yang tak jadi guna aritu.
Sebab dah last minute, maka telah memprint design tu untuk tampal atas box sebagai deco.

Tapi lepas tampal, nampak cam kosong lagi.
So, carik2 la kot ada belen2 riben merah.
Nasib baik time my sis wedding aritu, dia punya tema pun ala-ala merah juger. So ada la belen barang2 kaler merah yang dia punya.

'oh tema kami lebih kurang sama rupanye. anak-beranak suka merah neh ^_^

Apepun, memang telah save di situ.

Ingatkan nak ikat keliling box dengan riben tu tapi sebab tak cukup, maka telah ikat camni sajer.

ye, gigih tak gigih la pompuan ni buat keje last minute kan.


ni isi dalam dia :


so, okeh. sape nak order?
hehe.

Ada satu lagi VIP doorgift yang aku bagi kat family belah sana iaitu alas meja.

As usual, akan survey merata tempat untuk dapatkan yang menarik dengan harga yang menepati bajet. 'okeh pasni dah bole bukak bisnes sendiri nampaknyeh.

Memang survey banyak tempat tapi kami tak membazir minyak pun tau sebab bukan semata-mata carik benda tu je pun. Kekadang time weekend kan memang nak berjalan kan, so dah on d way tu singgah la memana yang patut.

So, tengah jejalan tu la aku jumpa this beautiful alas meja. Aku beli dalam 30 helai and ikat dengan riben kaler gold. Senang je.

So, tu je la cerita untuk hari ni ye.
Sekian.

4 comments:

harzharun said...

yang...alas meje?...uniknya...xde pics ke?..mn tau aku leh amik idea..bukan tuk kawen sekali lg...tp for adik2 nnti...(giler kuasa tol nak uruskan weding adik2 kan..hahaha)

gO mi NaM said...

wow..besh be;i belah

Unknown said...

hey simple and nice. good job!

sha said...

HARZHARUN :
ala senang je benda tu harz. gulung cantik2 pastu ikat lawa2 ngan riben gold pastu letak dlm beg. simple tapi cantek. hehe. piji diri sendiri jap


GO MI NAM :
huuu my most faveret hobi tu okeh. shopping. hehe


NAHWAL :
harus la simple and nice ni nahwal. crowded sgt kang org ngutuk ai lak ;p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review