And...

Love & Kisses ✿ sha
To others, he's just a pet.
"ala, dah mati nak buat macam mana kan. beli la yang baru."
I hate it when people say things like that sambil gelak2.
Itu bukan memujuk ok, itu makin menghiris hati aku!

Hidup aku bukan selalu indah macam sekarang.
Dulu, ada 1001 kisah duka yang aku kongsi cuma dengan Ciki.
Kisah buruk hitam yang tak pernah aku cerita pada sesiapa.
Kerana dulu, hanya dia yang aku ada.
coz we only have each other...

god... he's the only thing that kept me sane when everthing falls apart!
...

And now I think I'm going crazy with sadness.
I haven't eaten anything since yesterday coz I don't feel hungry.
I cried while working in front of my PC.
And I kept calling his name over and over again, wishing that I could turn back time, wishing that he's still here with me.....

Ya Allah... sesungguhnya perpisahan abadi itu sangat memedihkan.

Dan segala ingatan terhadap kenangan adalah amat menyakitkan!
...

Ciki... how i miss u so!
Ciki dengar tak?...

6 comments:

k|ree said...

hurmm..memang bise camtu orang kata...peduli je..memang bole dapat ganti..tapi tak sama kan..?sabar ye...tak lama dah nak kawin...tak bole tak makan...kena sihat..okie...?

fikaryna79 said...

Fuchsia..tabahkan hati..bila kita terlalu syg..melepaskan itu mmg susah..tp kita kena kuatkan semangat okeh..kehilangan 2 mgkn ajar kita jd lg kuat..

Haliza said...

awk, sabar eh. sy pon sebak bace entry awk T__T. Jage kesihatan awk.

-yani- said...

org yg ckp mcm tu sbb dia tak paham
jgn layan kan org mcm tu
tapi kalau ciki tahu awk tak makan sbb sedih dia dh takde
mesti dia pun tak suke...
pas ni g makan ek.. nak jd pengantin kn sihat dan kuat
:P

~ thalhazlin ~ said...

hurm. speachless.
feelin' sad with you aso. :(
be strong, dear.

Suraya said...

babe..

walaupon beli yang sama warna, sama jenis, sama mata, sama semuanya.. tak kan dapat replace ciki kan??

i understand ur feeling..

pernah lost my lovely pet jugak.. depan mata sue dia kena langgar oleh my neighbour.. huhu..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review