Cerita sedih...

Love & Kisses ✿ sha
My duit tanda waktu bertunang dulu yang RM100.00 tu kena curik!!!

Sedehnya...

Ceritanya begini.
Last night, dalam pukul 11, my brother, Faiz, tiba-tiba call.
Dia sangat jarang call aku time-time gini oke.
Then suddenly he said, "Along, rumah kena masuk pencuri!"
Aku yang tengah mamai-mamai nak tidur time tu terus terjaga.
Sangat saspen oke.
Then kelam kabut la aku contact Hubby, Angah and Boy untuk beritahu berita tu.

Msg je tak call pun.
hiks.

And Hubby pun terus call my mum tanya apa yang jadi.
Sebab dia dah call so aku pun tak jadi la call.

At that time, the three of them takde kat rumah.
Semua pergi ke rumah baru which is a few kilometres from there and dekat pukul 11 malam baru balik semula ke sini. Sebelum tu dalam pukul 8 memang aku ada call sajer nanya khabar and semuanya ok.

Tup tup ni tiba-tiba rumah kena pecah pulak.
Nasib baik takde apa.
Setakat handphone and duit je la yang hilang sebab dia masuk lalu lubang kipas yang kecik sangat tu. Nak angkut barang berharga lain tak muat agaknya kot.

Cuma yang paling sadis, my duit hantaran tu kena curik pulak.

Sedeh oke.
T_T

3 comments:

Farrah said...

oh sedeh sedeh..
sbb nostalgic duet tu..
+ade makne kn?


erm.. harap sabaq yer

PUAN THALHA : said...

huhu. kite tumpang sedih gak. sebab duit tanda tu memang nostalgic.. bak kata fara.. :(
sabar eh fushia.

sha said...

FARA & THALHAZLIN :
huhu mmg nostalgic gile. ingatkan nak biar je dlm frame tu buat kenangan bole hilang la plak T_T

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review