the sweetest thing.

Love & Kisses ✿ sha

nanish wif Tok Abah.
papa is the one driving.
mommy of cos dok belakang.
on the way to see Nyai and Yai (means atuk & nenek in Java) @ BP.

ohhhh ai sgt suker video nih!
taken by my E63 henpon.
sangat comellll!
amik video nanish adalah acara wajib tiap minggu.
so that I won't miss setiap detik pembesaran si kecil kesayangans ineh ^_^

nanish nanish nanish, plis la grow up slowly.
mommy sgt tak puas ngomol2 main2 ngan kamu nih!
sgt best tgk muka blur2-apehal? bila kena ngomol ngan mommy =p

oo ye.
ada orang jeles tengok aku bersenang-lenang mengadap PC gini weh.
I'm having my sweetest time setelah bertahun2 bersusah payah kat tmpt lama dulu soooo ada aku kesah ko nak jeles bagai?

Lagipun aku tak dapat bonus projek so sesapa yg dpt bonus projek kena la keja lebih, tak gitu kekawan?
Walaupun kat section lama dulu aku yang dok buat manhr tu sume sorang2 tapi org lain pulak yg dpt bonus, ye la... kalau dpt biar semua dpt, kalau tak dpt biar semua tak dapat, maka utk mengelakkan rasa kucewa harusla buat org lain terasa hati kanss.

wahaha. gelak syaiton jap.

oo heloooo? kalau orang tak start, aku tak ngutuk hokey.
so silalah cermin diri sendiri, jaga mulut, jaga kain, jaga laki sendiri baru nak muncung2 ngata orang lain.
eh ko ingat moncong ko cantek sangat?
and kalau nak mengata pun tak payah nak sampai kat telinga aku, kot tak memang free2 la aku ngutuk balik kat sini kans.
sebab aku tau ko baca blog nih.
muahahaha.

yg tak berkenaan tu sila jgn terasa oke.

sekian.

2 comments:

♥♥relyza♥♥ said...

comel!
tgk danish teringat iskandar..

sha said...

RELYZA :
hehe thanks dear. baby mmg comel and sgt best utk digomol kan. hehee

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review