congrates papa!

Love & Kisses ✿ sha
It is Sunday.
But like what Hypenated L said, sometimes Sunday can be a not so "sunny" day..

sometimes it's dark..
sometimes it rains..

sometimes you're just angry..
sometimes you're just weepy..
sometimes..

Well, sometimes you just can't finish what you started and that makes me mad and sad.
...

so, Hubby is finally promoted to be the Project Manager.
alhamdulillah... rezeki anak...
'kan orang cakap, setiap anak itu datang dgn rezeki dia yang tersendiri.. ^_^

Cumanya, kami yang tinggal di sini harus berkorban sedikitlah.
Hubby has to go offshore on and off sampai la projek tu abih.
and then sambung projek lain pulak.
hummm.
sbenarnya aku lebih suka dia kerja yang biasa2, seperti waktu mula2 aku kenali dia dahulu.

the money is enough and life is much simpler.
and we lived together.
...


but deep down inside I know it's never enough for my ambitious, Sagittarian hubby.

Nak kata sedeh, memang la sedeh.
Tapi itu sebenarnya mengajar kita jadi lebih tabah, berani, dan kuat hadapi semuanya..
from a dependable person to an independent woman.

Tapi, rumah memang mcm kapal karam la.
kete pun tak berbasuh.
nak jemput kawan-kawan datang rumah pun segan.
tak mungkin la sempat nak mengemas sendirian nih.
lagi baik aku layan si kecil Emir.
kesian dia... dah la dapat bermanja ngan mommy waktu malam je kan.
so ujung bulan nanti bila papa balik baru kita start operasi ngemas2 balik ya Emir =p

5 comments:

bonda dadif aka akish said...

emmm...congrats utk ur hubby..olso u jugak....

=)

apepon sekang..sume kene berkorban kan...utk mas depan kuarga..wat to do...=)

Girls Like Me said...

waa, bestnye along, congrats to abg enul..

anyway, we going back to Pontian this week! yeay! n i miss danish comell sooo muchh...

lind said...

congrats! rezeki anak la tu

Luv like this.... said...

berkorban utk kebaikan...xde rugi nye!!hope u will b ok-ok dgn situation ni..:)

selingan jap...psl bape beanie hat tu bole cek blik nt entry tu...kt ada amend skit

Fasha said...

BONDA DADIF AKA AKISH :
thanks dear... buat masa skrg ni memang kena berkorban dulu tapi sbenarnya sy x kesah pun kalo dia stay kat sini hidup ngan kitorg ngan gaji yg biasa2 je...


GIRLS LIKE ME :
thanks faz.. danish dah pandai membebel tau skrg. cenyum2 gelak pun dah pandai. gile cepat budak kecit ni membesar ^_^


LIND :
thanks gak lind... tu la org cakap, rezeki anak agaknya kan ^_^


LUV LIKE THIS :
hummm sbenarnya tak ok lansung pun ni dear. tapi nak wat camne kan, redha je la... orait, kite dah dpt beanie hat tu. thanks yer ^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review