lalala~

Love & Kisses ✿ sha
aa sangat bizi lately sampai tak sempat nak reply komen2 pun.
maaf ye kekawan ^-^

I've 3 orders to settle this week and weekend plak sangat bersuka-ria balik ke kampung. Next week balik kampung Hubby plak sebab nak pegi kenduri Ally and next 2 weeks pun balik kampung lagi sebab nak gi kenduri kawan Hubby.
And so many things to do juger kat opis.
...

uppss ader orang jaki la aku nulis kat sini.
Dia tak suka tulisan aku tapi yg heran tu dia sangat suka plak baca apa2 pun yang aku tulis.

'hohoho sebab aku best kot =p

oo ye, tatau la kot aku lupa nak cakap ke or memang ko yg tak paham bahasa tapi aku tak suke la orang2 b*** cam ko merempat kat sini. aku tau la ko ada kepedasan ngan tulisan aku ni kan tapi what to do... itu adalah kebenaran. and oh~ ada aku kesah? ni blog aku so sukeati aku la nak nulis cemana gaya pun kan. cam menyemak je la ko kat sini.
blah blah blah okeh.

haha.
'ai suker =p

oh, and sebab ai tgh ngandung, ai malas nak layan sangat org2 b*** nih and akan berusaha ngurangkan aktiviti kutuk-mengutuk sebab tu ai letak b* tu sebagai kata ganti okeh.
hiks~

8 comments:

~mr. n mrs. wan~ said...

hi kakak...baru sempat bace blog die..hehehe..btw,,congrats ea..jaga baby bebaik2..;)

E K A said...

awk kita pun ada gak org merempat cam tu baru2 ni...persetankan dia...suka hati la...blog kita kan...tah apa yg dia nak jeles tah la...

k|ree said...

suka kamu punya widget..mau sama juga macam tue...bole ye... :)

mama affan said...

hai fasya..gambo kaki jugak..lalala..hehe..

Mrs.Qarlista said...

Sebelum tinggalkan komen, aku gelak dulu. HAHAHAHA. Apseal ade orang tak suke ko nulih kat sini tapi rajen bace pulak??

Takpe, aku suke ko. Full stop. Can we be friends??

Hehe. memang nak kene.

harzharun said...

hihihi....jgn disebut itu b*** ok....pregnant2 ni kene sebut yg baik2 je...aku tulun sebut xpe...hehe...
btw arjuna demam...seme org ingat dia demam sbb i preggy...heeeeee...xlagi!!!!!...nak jerit rsnya bila org tny...

sha said...

MR N MRS WAN :
thanks sya.. and congrates 2 u too ^_^


EKA :
haa tu la pasal. diorang ni terasa ngan tulisan kita ni kot. tapi cam tatau malu plak nak merempat kan blog org. jeles gaknya baca tulisan kita yg bes nih =p


KIREE :
haa cepat la buat widget baru ni kiree. bleh sama2 countdown kang ^_^


FIKARYNA :
ahaks. harus la letak gambo kaki tu ryna. so that diorg2 yg menyemak tu paham kite ni nak sgt menendang org yg sibuk2 jeles tak tentu hala kat sini =p


NAD NAZIRA :
aku pun heran gak nad. tapi aku rase aku tau sape diorg2 tu. mesti ada yg terasa ngan tulisan aku yg ala2 menusuk kalbu ni kan. ahaks


HARZHARUN :
keskeskes ai akan berusaha kurangkan aktiviti kutuk-mengutuk time ngandung ni okeh. tapi nape tah cam slalu je nak naik hangin lately nih. haih.

haa tu la. aku baca gak arjuna ko demam dasat tuh. oo mulut org mmg ko takleh nak tutup la. walopon kekdg rasa cam nak cili2kan je bila diorg dok tanya tuh. hiks

Mrs.Qarlista said...

uwaaa..lagu umpama mimpi dalam mimpi.. :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review