penyibuk

Love & Kisses ✿ sha

clerk2 and assistant2 kat sini perasan macam bagus sangat + gedik melampau diorg ni macam dah over sgt la.
helooo? sila sedar diri skit ko sapa.
you are wayyy down below me.
kot rasa diri tu bagus sgt apsal level non exec lagi kan, apsal tak jadi exec/manager?

kot rasa2 kerja dah bertaun, experience konon dah banyak laa tapi tak naik2 maka sila la amik degree or master dulu beb, takat sijil ko tu campak je la kat laut. takpun kalau malas belajar, sila bodek bos lebih2 skit so dpt naik cepat.



so pada sesapa yang terasa tu sila sedar diri.
tu la sape suh sibuk2 jaga hal aku kan.
sibuk nak mempertikaikan apa yg aku dapat, apa yg aku ada.
ewahhh2 sukati aku la kan.
again I said, sape suh ko tak belajar rajin2 dulu kan.
muahaha.

and tak payah nak sibuk2 muncung2 mengata orang itu begitu begini padahal diri sendiri pun hidup tunggang langgang. and bole pulak tu lepas buruk-burukkan orang itu ini, gi manis2 depan2 diorang and tanya itu la ini la. heh. cermin diri sendiri beb.

and I do my business my own way.
selagi bos aku tak bising, ko tak payah sibuk2 nak jeles2 nak mengata bagai.
menyemak.

sekian.

eh pastu nak cakap, ni blog aku kan so sukati aku la nak berkata sesedap mana pun kan.
sebab aku tau ko baca blog ni. hee~

2 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

:)
luahan yg terpendam nih.

izzanis said...

Salam singgah.. :)

hihi, berapi2 hati tuan blog ye..
fuh fuh... tarik nafas..

semoga Allah sentiasa kurniakan hati yang sabar kpd tuan blog ye..

Ganbatteh! ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review