hohoho

Love & Kisses ✿ sha
Baru2 ni one of my colleague wrote about something yg dia marah gila pasal sorang pompuan nih.

Startnya pasal org tak jemput dia gi open house ke hape ntah.
Pastu datang pulak cerita pasal dia laki bini suka menunjuk2 camtu la.
Aku tak ambik port sangat tapi tetiba teringat yang pompuan tu penah wrote something pasal aku la, something like aku ngutuk someone and time tu tgh pregnant. tak takut ke nak bersalin nanti. and plus a few other tokok tambah yg veri d takde kaitan ngan dia pun.

oo helo? ko jangan nak menyampuk bole tak???
benda tu takde kaitan dengan ko, bole pulak nak sibuk2 jadi batu api tuu.
heran aku.
pastu, aku ke ko yg patut takut time nak bersalin tu weh?
ewah2... bukan ko ke yg sakit manjang kena dok wad berhari2 tu wehhh?

Again I said, kalau org tak start, buat apa la aku nak hangin sgt, kan.
Orang yg kenal aku mesti tau la.
What u give, u get back la kan.
Aku sihat walafiat, muntah hape pun tadek.
Bukan riak tapi maksud di sini adalah, ko yg patut jaga mulut ko, cermin diri sendiri, jaga semua2 hak milik ko sebelum ngumpat pasal orang lain.

Kalau tak, merasa la org doa ko macam2, merasa la dapat balasan on d spot kannn.
'tetiba blog aku yg bersopan-santun ni jadi cam blog Greenapple ngan si Nyssa plak.
muahaha.

My opismate ramai yang dah tau perangai dia yang veri d talam camtu.
Dia tak sedar lagi gaknya orang lain meluat+menyampah ngan perangai talam gitu.
Laki dia gi rumah orang sume penjuru sibuk la nak membelek.
Kalo pompuan yg buat gitu tak heran sangat la.

Dulu dia pernah mencetuskan pergaduhan kat department aku nih and telah menjadi batu api yang dasat tapi konon2 dah mintak maaf la dengan semua.
Tapi ko ingat diorang2 ni bole lupa senang2 la?
heh.

And dulu my Hubby pernah advise toksah baik sgt dgn pompuan camtu tapi aku tak kesah sebab maybe dia betul2 dah berubah, kan. Lagipun, asalkan dia jaga tepi kain dia sendirik aku no problem.

Tapi tup2 tak sangka aku yg pendiam ni terkena jugak okeh.
hahaha padan muka aku la kan.

So kesimpulannya parasit macam tu mampos lagi baik.
laki gemok plus pompuan2 batu api yg sibuk menyampuk tu pon bole follow skali.
aku takde kawan lagi bagus drp kenal orang macam tu la.

sekian.

oo ye, why do i write this kind of rubbish in my blog?
sebab pompuan tu peminat setia blog ni okeh.
ai ada secret admirer a.k.a stalker you!
kelas nyahh!
wahahaha.

3 comments:

A.I.R.I.N said...

hahahahhaa...mcm kenal jerk...kikiki...pompuan tu mmg cmtu...biarkan la die terjun ngn labu2nye...

Anonymous said...

very de talam..? nice juga ayat tu..hehehehe..

sha said...

AIRIN :
yezzaaa mmg aku dah biar dia terjun dgn labu2 nya... biar dia rasa, what u give u get back la kan, so lambat-laut dia terima la balasan tuh =p wohoho sejak bila pulak ko berkecimpung dlm dunia blog nih airin?


RAPTORARENA :
haa ni lagi sorang. azam oo azam camne ko bole sesat kat sini nih azam. hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review