lalala~

Love & Kisses ✿ sha
seriously I'm a crazy shopaholic!
I don't know why or when or how tapi telah menjadik shopaholic yg sangat dasat T_T

Tadi baca blog PerempuanJomblo, dia makan Sambal Hitam yg super sedap, maka on the spot the mengorder setengah kilo.

yes, SETENGAH KILO hokey.
pantang nampak orang cakap sedap, kan. padahal yg nak makannya perut aku sorang.

Semalam, baca blog Fifi, nampak dia masak pekasam daging yg sedap, maka telah mengorder 4 bungkus.

aa sebab dah alang-alang, kan. kalau order sikit pun kena bayar pos banyak tu jugak, baik beli banyak terus ye tak?
kof koff kofff
kalau tak sedap abih la aku T_T

Sephora dah beli, Lazada sudah.
Radiusite, Sugarscarf, Terbaik Dari Ladang, Calaqisya, Dreemika, Benang Hijau, you name it hokey. semuaaa sudah.

Aku adalah pembeli online yg tegar.
Sebab itu aku menjadi penjual online yg tegar.
Sebab aku tau, ramai pembeli online tegar yg suka barangan best, original dan murah, macam aku.
So mari membeli-belah produk kesihatan, set bersalin for expected mothers, kids/baby stuff & clothings serta lain-lain produk di Facebook kami ya ------> CHARMSandCOLORS

ahahahaha.

wei, ingat senang nak dapat body mcm anak dara balik kalau tak jaga badan? especially untuk orang yang kuat makan kek, cheese, nasik, lasagna, etc2 dan berumur tiga-puluh-dua macam aku T_T
so mari makan produk Nona Roguy, Shaklee, Amway & Ephyra untuk kecantikan dalaman, serta menggunakan produk Tanamera yg berkonsepkan spa utk kecantikan luaran.
seriously best!

tak mahal sangat pun. harga untuk menjadi sihat dan cantik, luaran dan dalaman bukannya mahal sangat kalau nak dibandingkan dengan kos perubatan di hospital.

aku tak mencegah diri dari makan benda-benda yg aku suka as long as ianya tergolong dlm kumpulan yg tak berapa memudaratkan mcm cheese, kek, coklat, lasagna semua tu. tapi insya allah lecithin and omega yg aku makan, mencegah lemak dan kolestrol daripada diserap banyak-banyak dalam badan aku.

and, siapa yg boleh menolak kebaikan jamu?
Phytonatal, one of the essential thing yg wajib ada dalam laci opis aku.
aku tak suruh makan supplement/jamu banyak-banyak pun. tapi dalam 2, 3 hari sekali, ambil la 1, 2 jenis. jangan sampai overdose pulak, kan.

ok, mari shopping dulu.
eh.


Fasha
Email : charmsandcolors@yahoo.com
FB : CHARMSandCOLORS
SMS/WhatsApp : 019 6555700 (Fasha)
Website : charmsandcolors.blogspot.com
Instagram : charmsandcolors



0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review