reward yourself.

Love & Kisses ✿ sha
and it's 2 am again.
nampaknya mood utk menulis datang waktu-waktu begini sahaja ya.

by the way, I've just finished mencuci mata di Pandora.net.
my oh my... charms is definitely addictive hokey! rasa macam nak beli sekarang jugak! sekian T_T

oh ye. sebenarnya motif stayback sampai pagi2 buta ni sebab nak google tentang Charms & Colors. coz recently I received many orders from bloggers yg recommend us to their fellow frens. so harus la ai teringin nak baca review kamu2 yg pernah menggunakan khidmat kami sebelum ni kan. mana tau kot tiba2 saya bermurah hati nak berikan something to those yg berikan review di blog mereka, kan ^_^

so motif sebenar mmg menggoogle tentang Charms & Colors tapi bila result keluar byk tentang Pandora, harus la ai rasa itu macam menarik juga maka telah terjebak sekali kan. tu yg terasa nak pegi JBCC besok jugak sbb Pandora bracelet berharga cuma RM295 ye! Charms dia kot yg a bit expensive but still affordable lah sbb 1 pc around RM100++ shj.

I'm not so into gold and all sbb terasa mcm makcik2 tapi nampaknya mcm telah terpikat dengan ini Pandora.



'bila letak atas tangan gini gilaaa sangat cantek, kannn T_T

So my next aim for this year is to own this two items; Pandora and that Dior purse that have been in my mind for the past few weeks.


yes, it may looks quite expensive but you shud have target in life. work hard and please yourself with something that you like.

bila kita ada aim, kita akan lebih berusaha utk capai goal tersebut. in my case, I always have something to reward myself everytime I reach my goal in business.

yes, do reward yourself and jgn lupa bersedekah.
perbanyakkan berdoa dan cuba perbaiki amalan kita sedikit demi sedikit.
--> ajaran from my mentor, Dr Azizan, and this is what I've practising all this while.

It makes me aim for higher and higher and put the rush of adrenaline in me.

you shud do the same too.
after all those hardworks and staybacks, siapa yg tak suka bila dapat all those branded and beautiful things, kan ^_^

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review