The Ring

Love & Kisses ✿ sha
We've found the ring.
yep.
my beautiful, gorgeous engagement ring.
...


Last week we went to Habib Jewel to buy it.
My hubby and me.
We've already went there once.
Konon-kononnya mau jalan-jalan survey-survey dulu.
Tapi entah macam mana boleh terpaut hati dengan satu cincin nih.
3 mata.
Memang sangat tastylah.
Harga pun not bad.

Tapi si dia tak berapa suka pulak.
He likes the other one better.
the vintage, timeless solitaire...

He said that it is much better, bigger and lovelier.
Tapi lebih mahal juger.

Actually aku bukan nak yang mahal sangat pun.
Yang 3 mata tu memang dah sedang elok la tu.
It is more stylish and modern look.
Tapi si dia yang sangat bermurah hati telah memberikan yang lebih baik.
the spectacular, classic cut diamond ring...
He said that he loves me so much dan ini tanda cintanya yang sangat mendalam pada aku.

'kan sangat sweet bila dia cakap camtu time kami tgh sibuk memilih cincin kan.
hiks.


Bila tengok ulang-ulang, gosh... I felt so ecstatic!
And I can't stop staring at it!

It is absolutely my dream ring...
Now I can't wait for the day to come ^-^

Thank you dear...
thank you thank you thank you ^-^
Love u sooo much!

...

2 days until our Merisik day.
Sunday, 5th April 2009.
another lovely ring on my finger.
**wink wink**

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review