38 weeks and counting!

Love & Kisses ✿ sha


this little abang @ 1 year and 2 months old.
mcm tengok berkali-kali keletah si Danish ni pun takkan puas.
the comelnessss!

and this is my 38++ weeks!!!
tak saspen pun, cuma berharap baby keluar lepas tok mama balik dari Vietnam ye. I'm a bit worried sebab my mom and dad is going for holiday dekat2 tarikh aku EDD tu.

and insya allah my EDD is around 10/12/12 to 12/12/12.
they'll come back on the 9th so kalau aku bersalin dlm 8th or 9th tu still ok la bole melepak2 kat spital.
cuma kalau bersalin awal, macam mana ya?
my mother-in-law shall be very busy since dua org adik ipar aku nak bertunang on the 15th.

timing timing.
huhu.

and then my parents house tgh renovate.
and it's gonna be a major renovation.
hall dpn nak luas lagi and my dad nak buat bilik TV.
and nak tambah hall atas.
and nak extend sampai pagar depan sana ha.
diorang cakap biar sampai jadi padang bola bagik Danish main.
autogate semua la.
so mcm mana ntah nak berpantang dgn tenang.

kalau ikutkan memang mak pun cakap, nanti diorang dtg jaga kat sini je sebab takut habuk semua tu.
tapi aku nak urut dgn mak pah...
she's the best tukang urut ever!!!
dari A sampai Z dia buat hokey.
cuci luka semua la.
and waktu dia urut2 semua tu berat aku turun dkt 15 kg ye without consuming jamu2 sangat sebab my baby tgh kuning lagi. tapi maybe sebab aku pakai minyak herbanika NR jugak kot berat dapat turun banyak gitu.

tapi apapun, memang heaven ko mak pah!
kat mana la nak carik tukang urut gitu kat PG ni ha.
haih.

2 comments:

rDnA said...

Fuhhh tak lama je lg..hope semua berjln lancar n mommy n baby selamat

harzharun said...

babe...export mak pah ko dtg sini!...
Hoho...aku x berurut kali ni..sgt berisiko aku ni...mggu awal2 pas beranak tu,aku tkot lg nk berurut...mggu lps2 tu,qasyaf asik sakit je..demam sokmo..batuk,selsema yg dasat...muntah..berak..mcm2...last2 waktu bpantang aku hbs gitu je...
Mak aku nak suh berurut jgk..lps2 ni kot sblm masuk keje..huuu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review