Hubby's Hantaran

Love & Kisses ✿ sha
Kelmarin, aku dengan Kak Lin jalan-jalan di Jaqueline Bridal House di Masai, and we found this :




Lawakan!

Cadangnya mau membeli-belah bakul sajer. Last-last benda lain pulak yang dapat.

That flower is only RM10.70 per piece after less.
I bought 7 pieces.

And that bakul is only RM8.10 after less.
Sangat murah, kan.

Going to use this to make hubby's hantaran.

1- Coklat
2- Cheese Cake
3- Baju Nikah
4- Tafsir Al-Quran & Sejadah
5- Tuala & NuSkin set
6- Cincin & Duit RM100.00
7- Handbag & Kasut

8- Sireh Junjung

Aritu masa pergi ke Ayer Hitam dah terbeli silver ornaments sebab our initial plan is to use this theme : red-silver for my side and golden-brown for his side.

Menyesal pulak tak rancang awal-awal sebelum pergi kedai.
Nak tak nak lepas ni terpaksa la cari bunga yang boleh combine dengan warna silver untuk hantaran aku nanti.

I want red because my engagement dress is going to be red in color.
Real red.
chilli-chilli red.

Tapi yang ini terjumpa warna yang sangat menepati citarasa plak.
Actually, it's not really purple.
If u look carefully, it's more to golden color.
I'm not very good at taking pictures so u might say that it's not very pretty.
Tunggu la nanti bila siap yek.

I plan to make hubby's hantaran using my own hand tau.
Hopefully menjadi la.
My hantaran plak nak tempah kat kawan my mum.
Time Angah tunang aritu pun dia yang buatkan.
Memang sangat lawalah.

hum hum.

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review