Belt

Love & Kisses ✿ sha


Bought this at City Square.
Si dia lebih suka menempah daripada membeli, jadi untuk hantaran, kami telah menempah di situ sajer.

Tak mahal sangat pun.
Tali pinggang yang dia gunakan sekarang pun tempah di situ.
Dah bertahun-tahun guna masih elok lagi.
Lansung tak rosak.
Jadi aku rasa sangat berbaloilah dengan harganya.

Then, cadangnya mau cari wallet to be paired with the belt.
Tapi wallet yang dia gunakan sekarang ni pun masih baru lagi.
He wants a small leather pouch bag.
Tapi tak jumpa pulak yang menepati citarasa.
*agaknya kena nunggu sale lain kali lah ya dear ^-^

Last weekend, balik dari Desaru, kami singgah di Kota Tinggi.
Sebab ramai yang cakap barang-barang di situ agak murah berbanding tempat lain. Dah alang-alang lalu, jadi kami pun singgahlah.

And yes, the price is quite cheap compared to other places in JB.
Banyak pilihan lagi.
Kat Ayer Hitam tu kalau nak ikutkan sebenarnya lagi mahal.

Hubby tanya, aku konfiden ke nak buatkan hantaran untuk dia.
Aku gelak.
Aku cakap, ala nanti sampai masanya mesti siap punyalah.
Dia cakap, sempat ke balik opis aku nak nyambung buat keje remeh temeh ni pulak kat umah. he said, daripada aku nak try and error untuk hantaran dia, better la dia beli yang dah siap lawa-lawa kat situ.

hiks.

He said, he wants his hantaran to be grander than mine.
wahaha.
no way man ^-^

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review