13 days.

Love & Kisses ✿ sha
baru hari ke-13 dalam bulan Januari but it does feels like forever. tragedi pertama ialah cincin risik & tunang dicuri orang. walopon rumah dah dipasang ADT, tapi bila pencuri ialah tetamu yg dtg ke rumah, tak jadik jugak kannn.
ye, agak sedeh di situ.
but then, we manage to get the rings back. of course after some dramas.
with the police and everything.
fuh.

and handling these 2 kids alone adalah gila mencabar okeh. I have to stop myself from yelling and try calm myself down. Let's face it: children can be as exasperating as they are adorable. And parents are only human hokey!
there's one time when I was driving and Aaira said she wants to eat. of course la aku dah tak concentrate bila dia start pegang bungkusan nasi tu kan. tup tup tengok dia dah tumpahkan SEBUNGKUS NASI AYAM kat celah2 seat kereta okeh. nasib baik leather, kot tak jenuh la omak nak bersihkan kereta ye. and of course, omak hanya mampu mengurut dada dan bersabar. budak kecik kan.

and lots of unexpected things been happening lately, the good, the bad, everything. but all in all, I'm grateful for what I have, the life that I had. 

kan bila kita selalu meminta dimurahkan rezeki, insya allah akan dapat segala rezeki yg dipinta. betul! tapi, takkan ada yang mudah bila hubby tiada di sisi. 

my oh my, I miss him so T_T



0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review