looking back.

Love & Kisses ✿ sha
Tahun ini azam saya biasa-biasa sahaja.
Saya mahu hidup dikelilingi keluarga dan orang-orang tersayang, membuat perkara yg saya suka, sambil bershopping apa-apa pun yg saya mahu.

Saya mahu menjadi seorang yang kaya dan gembira ^_^
dan saya mahu menjadi seorang hamba yg lebih mentaati perintahNya.

Funny how life moves around us...
7 years back when I was still working in Melaka, I don't even have money to pay for my rent.

A few years later, which is now, I could actually afford to go to the showroom and buy a few real house straight away...
haha

It was a dream.. and dream becomes reality eventually if we work hard enough and if God allows it.. The point is, in life we should be optimistic. Always pray to God for the best outcome and always work hard for our future.


 
 
'sekiranya saya tidak melalui hidup yang itu dahulu, mungkin saya tidak akan dapat kehidupan saya yang hari ini, sekarang.

alhamdulillah ya Allah.

1 comments:

harzharun said...

"sambil bershopping apa-apa pun yg saya mahu"


ini yg paling saya suke!!!..hahaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review