saya yang gembira!

Love & Kisses ✿ sha
yes, saya telah hidup dengan gembira.
alhamdulillah...
dua belas tahun yang lalu, waktu mula-mula menulis blog (bukan yang ini), saya merupakan seorang yang sangat sedeh dan kasihan pada diri sendiri.

no, really!

di kiri dan kanan tiada sesiapa walaupun dikelilingi ramai kawan. and seriously I don't know how, and why and when, tiba-tiba ditakdirkan kembali ke Johor, bertemu cik hubby, hidup telah berubah menjadi begini.

berkali-kali alhamdulillah ya Allah...

terima kasih dikurniakan suami yg sangat memahami, merangkap pengawal peribadi, merangkap despatch, merangkap pengurus syarikat kami dan berdiri menyokong di belakang saya sepanjang waktu. my other half, anak-anak yg baik, sempurna, dan sentiasaaa saya sayangi!

sekarang saya mempunyai pekerjaan yang baik, melakukan sesuatu yang saya suka melalui perniagaan yang saya suka.

kelmarin hubby cakap, cyg ni bawa tuah la. sejak hubby kenal cyg, hidup sentiasa murah dgn rezeki. tak putus2 kan.

no dear, I don't think it's me.
it's u who did it all, who brought me to this happiness.

alhamdulillah ya Allah... sesungguhnya saya bersyukur dikurniakan segalanya yang hari ini :)

2 comments:

harzharun said...

i need more stories plezzz...

weh, lama ko x cite2 panjang...

sha said...

tu la kan. kebizian okeh. sgt jeles dgn ko. huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review