a gift.

Love & Kisses ✿ sha
and so, I got this gift from dearest hubby.
a car.
a small car.
an Axia.
hadiah sempena kena tinggal kat sini, nguruskan semuanya sendiri.


pertama kali okeh he really bought me a gift.
selalunya adalah, hubby, cyg takde jam.
*padahalnya ada je jam lama2 kat laci tu*

aa cyg nak hadiah jam ke besday?

bole jugak.

ok, nanti kita beli.

or, hubby, cyg nak gi beli kasut jap kat Hush Puppies.

berapa ringgit?

RMxxx

ok nanti cyg amik kat akaun.

tapi itu la.
he never really bought me a gift as in something that he bought bukan sbb aku yg transfer duit dia dlm akaun aku.

until last few weeks, after my numerous complaints about how I wish I had a small car like Kancil.
bukan la aku mintak kereta baru pun.
tapi kan setiap kali pergi kerja, gila susah nak park kete besar cam our Ford ni kan.
so terpaksa park kat belakang2.
and everytime balik keje, melilau la carik kete tak jumpa antara yg beribu itu.
so automatik dalam kepala asyik nak komplen, besnya kalau kete aku kecik, boleh selit kat mana2.

and no, bukan kehendak pun.
dan tak rasa ia satu keperluan since hubby is not around, so nak buat apa ada kereta lain. mcm menyemak je kat garaj. macam motor hubby tu. yg akhirnya tersadai kat rumah tak digunakan. sebab tuannya takde kat sini kan. and aku jangan harap la nak bawak. start enjin motor pun tatau okeh.

and suddenly, last few weeks he said he wants to buy me an Almera.
I was like, nak buat apaaa?? mana nak letak??? kan sama je dgn kete Ford nih.
takmo okeh takmo.

and he said, abistu cyg nak Axia ke?

aa nak buat apa beli kete baru, kete yg skrg kan bes.


so he said, hadiah kat cyg sbb kena tinggal kat sini, bg hubby keje jauh2.

okkk.

but I'm not that excited sbb it's not really my kehendak.
to me, a car is just a car.
my kehendak is like henbeg baru ke, Pandora baru ke, or trips to anywhere ke kan.

but then, dah dia nak bagi, terima je la.
and, it's not like I don't appreciate it.
I do.

tq hubby.
for this.
and for everything ^_^

no he won't be reading this but still, I have to write it out, as a memory to me.


sorry but this is my personal blog.
utk sebarang pertanyaan & pembelian produk, (NR/Tanamera/Amway/Shaklee/Ephyra/etc) and all, please go to below address :

charmsandcolors.blogspot.com
FB/Instagram : CHARMSandCOLORS
SMS/Whatsapp : 019 6555700

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review