my lipstick. and everything.

Love & Kisses ✿ sha
Just bought my first Sephora lipstick last Tuesday.
And setelah bertahun-tahun memakai lipstick, inilah first time dapat lipstick yg sangat tahan lama okeh. And it's not even the matte long-lasting one!

agak kagum di situ.

Terjebak dengan ini Sephora sebab kami sekeluarga kan dah start boikot produk Israel. I've been using MAC and Bobbi Brown for the past few years and it's such a shame sebab dua2 brand ni adalah sangat best T_T but who cares? Dah jumpa ini Sephora yg lagi best and worth the money. Only RM45 per pc and if u purchase more than RM99, u got to use the discount voucher. yippie!

So, penat la aku dok mengoogle brand mana yg takde sangkut paut dengan itu syaitan, a big no for MAC, BB, Estee Lauder, Clinique and all. Akhirnya terjumpa dengan ini Sephora. And after giat mensurvey, ramai jugak yg bagi review best, so akhirnya membeli di Zalora sebab itu yg paling murahan dan dipercayai antara semua.


I bought Sexy Game, and arini bercadang nak beli satu lagi lipstick and I want to try their blusher sebab Zalora ada berikan RM25 voucher for my next purchase. Lagipun harus la ada stok mekap extra, kan. Satu letak kat opis, satu dalam henbeg. Maklumlah, I'm a very forgetful person. Every week mesti akan tertinggal beg mekap kat opis, maka harus ada 2 sets of everything, kalau tidak mmg tak bermekap la sementara nunggu nak ke opis balik.

And my personal opinion on Zalora is... memang best!
My order reached me within 2 days and the packaging is tip-top! I just wish they had more product like Nars and all so that I don't have to search anywhere else for my essential things.

There's one branch of Sephora at Komtar JBCC tapi waktu kami ke sana before Hari Raya, it wasn't fully open yet. Gigih kot amik half day sebab nak ke sana, tengok-tengok cuma a few shops je yg dah bukak. Yang lain still under renovation.

By the way, Pandora and Jelly Bunny are also there!
yey!
koyak rabak nampaknya poket aku gini kalau ke sana selalu T_T

By the way we're having EPHYRA PROMOTION for this month!

Only RM180 per box + FREE Delivery + FREE Shaker Ephyra + FREE Non Woven Bag Ephyra + FREE Mystery Gift!




And more, sebagai tanda prihatin kami terhadap kesengsaraan rakyat Palestin yang menjadi mangsa kekejaman rejim Israel, 10% daripada hasil jualan di Charms & Colors akan disumbangkan terus ke Tabung Gaza, Palestin.

“Walaupun kita tidak mampu menyumbangkan tenaga dan fizikal untuk ke sana, tetapi sumbangan dan doa dihulurkan supaya Allah melindungi mereka yang tidak berdosa."

Untuk keterangan lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui SMS/Whastapp/Email ke : 019 6555700 | charmsandcolors@yahoo.com

--------------------------------

okay I know this entry is like rojak.
mixing everything on business and personal.
But I sooo veri want to update my blog as usual, cerita itu dan ini macam dulu-dulu but I can't help it.

Lots of my customers came from this blog and I just can't write all the personal things without mix it up with other things like, you know, business.

ehem.

0 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin
 

+ road to bliss + Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review